Promocja stron internetowych w wyszukiwarkach

Bez odpowiednio przeprowadzonej promocji szanse naszej strony internetowej na sukces spadają bardzo mocno. O właściwym sposobie rozreklamowaniu strony warto pomyśleć już na etapie jej tworzenia. Obecnie przy bardzo dużym poziomie konkurencji w wyszukiwarkach to znalezienie skutecznego sposobu na dotarcie do klientów może być dosyć trudne. Dlatego warto znaleść doświadczonych specjalistów i skonsultować z nimi czy interesuje nas reklama internetowa Adwords czy promocja stron internetowych poprzez ich pozycjonowanie w naturalnych wynikach wyszukiwarki, lub obie te metody jednocześnie - będzie się to wiązało z większymi kosztami niż przy wyborze jednej metody ale na pewno bedzie to optymalnie najlepsza opcja na promocje strony i dotarcie z ofertą do wielu nowych klientów.
 
 
 

Jaka jest różnica pomiędzy reklamą AdWords a pozycjonowaniem?

Reklama internetowa AdWords jest często mylona przez nieświadomych klientów z pozycjonowaniem w naturalnych wynikach wyszukiwarki. AdWords to inczej linki sponsotowane i jest to typowa forma reklamy płatnej której wykupienie zapewni nam efekt natychmiastowy. Strona nasza wyświetli się w wyszukiwarce Google obok wyników naturalnych w sekcji "Reklama" - są to przeważnie 4 pierwsze wyniki nad wynikami naturalnymi oraz 3 ostatnie poniżej wyników naturalnych. Z kolei promocja stron poprzez pozycjonowanie to rozciągnięty w czasie proces budowania wartości domeny w ten sposób aby robot wyszukiwarki uznał ją za jedną z najbardziej wartościowych na temat wybranych haseł kluczowych. Proces ten składa sie z wielu działań których celem jest podniesienie pozycji strony na wybrane hasła kluczowe w naturalnych wynikach wyszukiwania. Efektu tego typu promocji poprzez działania SEO nie można uzyskać z dnia na dzień - przeważnie trwa to kilka miesięcy - przeważnie 2-5 miesięcy aczkolwiek duży wzrost pozycji można uzyskać już w ciągu około miesiąca czasu od rozpoczęcia promocji strony w naturalnych wynikach wyszukiwarki.